Reklamacje

reklamacje

W Ecowipes dbamy o jakość i bezpieczeństwo każdego produktu. Reklamacje i opinie traktujemy jako cenne wskazówki, które pozwalają nam stale się rozwijać. Jeśli masz jakieś zastrzeżenia do naszych produktów, prosimy o taką informację — dokładnie przeanalizujemy każde zgłoszenie i wyjaśnimy wszystkie wątpliwości.

Kiedy zgłosić reklamację?

Reklamację możesz zgłosić, jeśli zakupiony produkt jest wadliwy lub nie spełnia standardów jakości, w szczególności w zakresie:

  • zgodności z opisem, rodzaju, ilości, jakości, kompletności i funkcjonalności;
  • przydatności do określonego celu, do którego został zakupiony.

Produkt uznaje się za wadliwy również wtedy, gdy:

  • nie nadaje się do typowego użycia zgodnie z jego przeznaczeniem, obowiązującymi normami prawnymi, standardami technicznymi lub dobrymi praktykami;
  • posiada cechy, trwałość lub bezpieczeństwo niezgodne z oczekiwaniami wobec innych produktów tej samej kategorii.

Jak złożyć reklamację?

Aby zgłosić reklamację, wystarczy przesłać wiadomość e-mail na adres: reklamacje@ecowipes.com.pl.

Abyśmy mogli jak najszybciej rozpatrzyć zgłoszenie, prosimy w treści maila zawrzeć następujące informacje:

  • Temat wiadomości: Reklamacja*
  • Nazwa produktu*
  • Miejsce i data zakupu
  • Szczegóły reklamacji (w tym miejsce i okoliczności powstania powodu reklamacji)*
  • Zdjęcie produktu z widocznym nadrukowanym numerem kontrolno-jakościowym*
  • Nazwa firmy / imię nazwisko osoby zgłaszającej*
  • Dane kontaktowe do otrzymania odpowiedzi na reklamację:
    • Adres e-mail*
    • Numer telefonu

* informacje niezbędne do rozpatrzenia reklamacji

Administratorem danych osobowych jest ECOWIPES sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (ul. Nowogrodzka 47A,  00-695 Warszawa), który przetwarza dane w celu przyjęcia i rozpatrzenia reklamacji, a także w celu obrony przed roszczeniami. Pozostałe informacje o zasadach przetwarzania danych osobowych, w tym o przysługujących Państwu prawach wynikających z RODO, dostępne są w Polityce prywatności.