„Eco” niekoniecznie oznacza, że produkt jest znacznie droższy dla konsumenta
„Eco” niekoniecznie oznacza, że produkt jest znacznie droższy dla konsumenta – mówi Gabriel Kermiche, dyrektor generalny Ecowipes.
Przeczytaj wywiad i dowiedz się, czy opłaca się wydać 10% więcej na produkt biodegradowalny?
Innowacje w produkcji włóknin: Ecowipes uruchamia linię Carded-Pulp
Jak działa Tricell?
Zrównoważony rozwój w FMCG: Ecowipes zdradza, jak redukuje plastik i realizuje cele ESG [WYWIAD]
Szlachetna paczka
Podsumowanie konferencji Go Wipes 2022
Klienci coraz chętniej wybierają marki własne [WYWIAD]
Produkt ekologiczny musi być przystępny cenowo [WYWIAD]
Eko nie musi być drogie [WYWIAD]
Biznes walczy ze zmianami klimatu? Chusteczki bez plastiku. „Naszą odpowiedzialnością jest edukowanie”
Polska marka podbija europejski rynek. Biznes ekologiczny może się opłacać
Biedronka chce mieć produkt lepszy niż u konkurentów. Ciągle pyta: Co nowego możecie zaproponować?
Gabriel Kermiche, Ecowipes: Eko nie znaczy, że produkt musi być droższy [WYWIAD]
Gabriel Kermiche, prezes Ecowipes: Dla gospodarki i przedsiębiorców Unia jest jak tlen [WYWIAD]
Biznes higieniczno-kosmetyczny walczy ze zmianami klimatu
Liderzy rynku rozumieją konieczność ochrony klimatu